Tuesday, April 19, 2011

Cubaan Berhenti Merokok dengan E-Cigarette?

Assalammualaikum..
Hah..ni nak kongsi la barang yang aku beli tepat pada jam 2.00 pagi tadi...
Aku dapat tau sahabat aku ada beli benda ni dan aku pun dah test..
akhirnya aku macam berminat..so aku tanye la mana die beli benda ni..
alih2 rupenye member antara kiteworang gak yang jual.

Aku apalagi..terus contact dier ni untuk dapatkan benda alah tu...
nak kasitau harga kang die tedak boleh cari duit plak..so harga aku rahsiakan la..ahah.

Nih Lah Dia..
E-Cigarette

Tentang tahap keselamatan penggunaan Ecig ni masih belum jelas buat aku.
Cume melalui forum yang aku baca http://www.e-cigarette-forum.com/forum/, ramai yang berjaya mengurangkan/berhenti merokok. So pada kamuworang yang teringin mencuba untuk berhenti cuba la beli dan pada yang was-was tentang tahap keselamatan benda ni, cube la cari alternatif lain untuk berhenti merokok..dan kalau jumpa cara lain cepat-cepatlah inform sama aku...

sebab aku...
Bersungguh-sungguh untuk berhenti merokok!

2 comments:

Jakun said...

ape nie?

Anonymous said...

tolong jangan berhenti isap rokok!
kalau ko berhenti, aku nk paw sape rokok sampoerna plak nant?
Ha?

bwahahaha

Profile