Thursday, April 21, 2011

IPad temukan Jodoh? (Edisi Artis Kita)

Salam Sebelum Ngantuk..
Ipad Temukan Jodoh? Aah!!.. Ngarut Title kat atas tu!! Walaupun besar kemungkinan akan berlaku juga benda ni dan tersangat la besar kemungkinan jika memancing gadis dengan menghadiahkan ipad 
(dengan perasaan tangis dalam kecewa), Ia dikategorikan juga ipad temukan jodoh..

Tapi bukan title di atas yang ingin saya fokuskan..tapi ia berkait rapat juga  dengan ayat "temukan jodoh" tu..Cuma diperbetulkan menjadi "FACEBOOK TEMUKAN JODOH".. saya sangkakan gadis Facebook semua sombong-sombong...ahahah..mungkin saya tedak sehensem 'dia' ni..atau sepopular 'dia' ni...

 Citer panjang pun tedak guna pada kamuworang..so saya teruskan terang 'dia' yang saya maksudkan adalah artis Malaysia Kita - Zed Zaidi (bukan Zedge.net ok!!)

Zed Zaidi akan menamatkan zaman bujangnya pada 29 April 2011 bersama gadis yang dikenalinya melalui FACEBOOK. Menurut kata beliau yang saya petik dan jentik dari Mstar, Asalnya adalah hanya rakan Facebook dan seterusnya menjadi rakan niaga..Meniaga apa bang oi?.. Dan akhirnya timbullah bibit-bibit-bibit cinta yang berputik harum dan mekar. Apa yang membuatkan saya menulis entri ini bukanlah berkaitan dengan kisah centanya.. Tetapi pada keunikan Kad Undangannya.. Ouch..Layout Facebook yang dijadikan kad undangan perkahwinan..
Menarik bukan?

So saya terus berfikir untuk sejenak dan berjenak-jenak  andai ada blogger yang bertemu jodoh dengan blogger yang lain...adakah layout pada blog mereka dijadikan, disematkan, dicantumkan menjadi 
Kad Undangan Perkahwinan Mereka.??????

(terus saya bayangkan)


sumber: Mstar.com.my





3 comments:

Anonymous said...

bwahahah..tadi bising ckp malas buat cerita pasal artis Malaysia..
ini apahal ni?
langgar sumpah ke?

Bagus2..aku baru pasal berita ni..tetiba ada dlm belog ko plak!

pantas..

Ecjai said...

bwahahah..aku x minat sangat citer die..tp invitation card die tu..menarik je..wakakaka...ni kire belum langgar sumpah lagi sayang..wakaka opss!!

JalelBenAman™ said...

wah...aku bru je nk buat last2 ko dA buat dlu..perlu ke aku buat ?

Profile