Monday, April 18, 2011

Dari Meja Kecik Penulis.....

Assalammualaikum...

Mungkin aku agak ketinggalan untuk mewujudkan sebuah blog yg telah lama wujud dalam bidang teknologi skrang nie... tapi itu tedak bermekna aku adalah buta it mahupun buta kayu...Cuma perasaan malas nak berkongsi cerita je kat blog ni..sebab dulu aku adalah blogwalker dan kebanyakan aku lihat ramai yang menceritakan kisah cinta antara dia dan 'Volkswagon'nya sahaja. Mungkin itulah alasan yang sebabkan aku malas nak create benda alah ni. (ceh alasan)

Tapi kini..Aku ingin mengorak setapak lagi..dengan membina blog... walaupun aku sudah lama duk di blok.. tp aku masih belum mempunyai blog..ahah..

Oleh itu..Secara Rasminya... Terimalah Blog yang tidaklah sehebat hanis zulaikha mahupun pencetus idea utk berblog iaitu:-
Neil si tapak sulaiman..
thx bro sbb nyusahkan otak aku skit..huhu

dan blog ini bukan lah hanya tentang aku.... tapi tentang kita...kongsikanlah...

Enjoy.....

1 comment:

Anonymous said...

FFFUUUUUUUUUU..
Neil si tapak sulaiman! LOL!

Profile